شلة المقطعين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شلة المقطعين

اهلا وسهلا بكم فى منتديات شلة المقطعين

دخولالرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيل

شوية نكت يارب تعجبكم

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
No LoOoVe
مقطع احساسة عالى
مقطع احساسة عالى
No LoOoVe

العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر

شوية نكت يارب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت يارب تعجبكم   شوية نكت يارب تعجبكم Icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2008 2:15 pm

معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش

مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطّلع الحشرات اللى فى راسى... قاله افتح المروحه على الاخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات ، عمل كده وبعدين نام وصحى سمع صوت الحشرات بيقول امبارح كان فيه عاصفه لكن محدش مننا مات ... راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده ، الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على اخر سرعه وطلع دماغك من الشباك ...عمل كده وهو مروح من عند الدكتور وروح نام وصحى سمعهم بيقولوا امبارح حصل عاصفه شديده قوى ومافيش حد مات .... قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى .... قاله مفيش الاّ حل واحد ، تعد جمب واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك .... ام راح عمل كده ونام وصحى الصبح سمعهم بيقولوا امبارح كان فى حرب جامدة مع قبيله تانية لكن محدش مننا مات ، واسرنا 500 من القبيلة التانية

واحد دخل جنينة الحيوانات ودخّل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه وقاله انت بتعمل ايه يا مجنون ؟؟؟؟ قاله : ايه يابا .. يعني هناكله

واحد غبى عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى 500 .......... فمكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدأ يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل للــــ 199 ... جـاه النوم … راح قـيام بسرعة وغـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله يااااااااااه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة

مره استاذ بيقول للناظر..... الطلبه بينطوا من على السور..... الناظر قال له : هدوه

واحد مسطول ماشى فى بيتهم خبط فى امه.. راحت قالت له:انت اعمى؟؟ مش شايفنى؟؟ بص لها بمنتهى الهدوء وقال:لأ ... انا شفتك

طبعآ بس مش فاكر فين؟؟

اتنين مساطيل الاول بيقول للتانى شايف الشمس قالو لا ياعم دى مش مش شمس دى قمر قالو اتلهى وانتة سكران كيدا المهم اتخانقو مع بعض فا واحد فيهم قال احنا نسئل واحد نشوف دى قمر ولاا شمس قالو ماشى قابلو واحد قالو لة هى اللى طالعة دى شمس ولا قمر قالو والله معرف اصل انا مش من البلد دى هههههههههههههههههه
وحدة تانية اسمع دى يا سيدى
مرة اتنين مساطيل واقفين على السطوح نفسهم يشترو حلويات واحد قال انا هنط من السطوح اونزل اجيب حلويات ناكلها المهم المعلم نط من على السطوح فا وقع مات المسطول التانى قال يا غبى انا قولت تجيب حلويات مش توزعها على الناس سكرانين ربنا يهدى

Mlaak
اميرة مملكة الحب
اميرة مملكة الحب
Mlaak

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : متعكر
السكن : شارع الحب

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت يارب تعجبكم   شوية نكت يارب تعجبكم Icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2008 2:25 pm

نكت جامده مرسى ليك
No LoOoVe
مقطع احساسة عالى
مقطع احساسة عالى
No LoOoVe

العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت يارب تعجبكم   شوية نكت يارب تعجبكم Icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2008 2:36 pm

شكرا لمرورك لطيب ويارب بقية النكت تعجبك

شوية نكت يارب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-