شلة المقطعين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شلة المقطعين

اهلا وسهلا بكم فى منتديات شلة المقطعين

دخولالرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيل

حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشق سحر العيون
مقطع شقي
مقطع شقي
عاشق سحر العيون

ذكر
العمل/الترفيه : مصور

حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!!   حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!! Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 6:52 am

حرام عليك بجد عايز اطمن عليك يمكن حبى مش كفاية بس أنتا عندى وقلبك كفاية....

حرام عليك ارجع مشتاق لعنيك وهموت عليك ودموعي تنزل لما أشوف صورتي فى أديك

حرام عليك تسبنى للزمن والدنيا ولبكرة دنتا كنت أملى فى دنيتى وفرحتى اللى عايش بيها فى غربتى....

حرام عليك ارجعلى بجد متبعدش عنى وانا كل يوم بتعذب وانتا غايب عنى كل دة علشان حبيتك....

حرام عليك بلاش كل الاسوة دية عليا انا ما صدقت لاقيتك وبجد حبيتك والنهاية عايز تنسانى....

حرام عليك فرحنى برجوعك ليا مشتاق لنظرة فرح فى عيونك دية سهران... حيران... مشتاق ...امتى ترجع ليا يا اول حكاية حب فى العمر كلة.....

حرام عليك امتى ترجع واشوف صورتي فى عنيك وادوب فى حنين أديك ما صدقت أنى
لاقيتك فوقت من حلم وخسارة ما لاقيتك....

حرام عليك بتعذب كل ثانية من شوق ليك وعنيا بتبكى بحرقة عليك امتى ترجع لياليك وندوب فى الهوا ونحلم بمشوار حبنا طول السنيين .....

حرام عليك بجد ببكى وقلبى بيندة عليك يا رب تسمعنى ويندة عليك شوق وحنينى ليك ارجعلى حرام عليك....

حرام عليك حاولت اصونك واخبيك جوه القلب والعين حبى ليك مش بس بالكلام حبى ليك أحاسيس ومشاعر وغرام....

حرام عليك مش قادر أعيش وانا بعيد عن عنيك يا ريت ترجعلى ونكمل حكايتنا وانا شايف صورتى فى عنيك وبسمة حبى فى قلبى ليك...

حرام عليك بتموتنى فى حبك كل يوم تعالى عاتبني وحاسبني لو غلطان حقك عليا بس ارجعلى حرام عليك.....

حرام عليك يمكن معرفتش اصونك ولا انا اللى انتا حلمت بية بس هوة دة كان اختيارنا والنهاية النصيب هوة فرقنا بعد دة كلة حرام عليك......

حرام عليك وكل يوم بسئل عليك وبتعذب عليك يمكن معرفتش أحب وجنيت عليك بس دايما فى بالى وبفكر فيك ونفسي اطمن عليك ......

حرام عليك دحنا قولنا وتعهدنا انى إحنا نعيش ونموت اتنيين عاشقين دايبين وتقولي من امتى كنت بتعرف تعشق دة حلال ولا حرام آآآة دنا بتألم فى بعادك يا كل الناس...

حرام عليك صدقني حبيتك وفى قلبى داريتك وازىا اقدر اعيش من غيرك دقيقة ومش هسئلك عملتى ليه فيا كده انا معرفتش اصونك واو هبلك الحب والحنان اللى محتجاة.....

حرام عليك جوة فى قلبى مليون آآآآة وعايز اشوفك ادامى يا حياتي من بعدك مش لاقى اى طعم للكون ولا الفرح فى حياتى امتى ترجع حرام عليك...

حرام عليك مهما تغيب انا مستنيك وقلبى دايما بيبكى عليك ودايما فى بالى ومش نسيك ارجعلى وبلاش قلبك يضيعني فين عهود زمان حرام عليك .....

حرام عليك افتكر كل يوم عشناه سوا هضيعة هدر اهوه حبك ليا بقى ماضى وهيعدى ولا عمرى هنسى أحلامنا ولا أيامنا ورجعت معايا دموعى واللى باقى من شموعى....

حرام عليك ابعد مهما تبعد يمكن فى بعدى تلاقى حد يحبك اكتر منى وخلى بالك من نفسك وهتلاقى اللى يصونك بس مش اكتر منا كنت بصونك وخلى بالك حبيبى من نفسك ويمكن تلاقى حد احسن منى ويارب ما اسمع خبر وحش عليها هفضل دايما فكرك مش نسيك وهطمن عليك وخلاص كل شيء راح وانتهى مش هموت لما افارق وحدة كنت بحبها ولو كنت غالى عليك خد بالك من روحك بعدى وخلاص تاهت فى الليالى ملامحى وملامحك لعرفت أديا تطلل عليك ولا عمرى خونتك خليك فكرني يا حكاية حب العمر كلة .......
romance
مقطع مبدع
مقطع مبدع
romance

ذكر
العمل/الترفيه : كونغوفو
السكن : مالكوش فية

حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!!   حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!! Icon_minitimeالأحد مايو 18, 2008 12:09 pm

thank u

حــــــــــــــــــرام عــــــلـــــيـــــــــــــك !!!!!
صفحة 1 من اصل 1